Przy współpracy z partnerami merytorycznymi – firmą SAWYER należącą do grupy DGA oraz TNS Polska przeprowadzona zostanie wycena maksymalnie 300 wielkopolskich marek zgłoszonych do rankingu – 150 marek B2B oraz 150 w kategorii B2C.
Celem projektu jest stworzenie wiarygodnego, bezpłatnego rankingu wartości marek rdzennie wielkopolskich. Ideą rankingu jest promowanie regionalnej przedsiębiorczości zarówno na terenie kraju jak i zagranicą.
Nabór do rankingu rozpoczął się 2 kwietnia, a zakończy się 30 czerwca 2013 roku. Przyjmowane będą wyłącznie zgłoszenia marek utworzonych w Wielkopolsce i będących własnością firm mających główną siedzibę na terenie Wielkopolski. Marka musi istnieć na rynku co najmniej od 5 lat i w ciągu ostatnich trzech lat generować roczny przychód nie mniejszy niż 3 mln zł. W rankingu nie mogą uczestniczyć marki będące spółkami z udziałem Skarbu Państwa, władz samorządowych, równocześnie posiadające monopol na rynku wielkopolskim.
Udział w rankingu wiąże się z licznymi korzyściami, m.in.:
Więcej informacji o rankingu: www.rankingmarekwielkopolski.pl
Źródłó: www.rankingmarekwielkopolski.pl